29/10: Familieworkshop pompoenbrood
29-10-2024 14:00

Familieworkshop pompoenbrood

Tijdens deze actieve bakworkshop gaan jong en oud aan de slag met bloem, water, gist, en zout. Goed mengen en kneden maar! Je merkt al snel dat dat kneden best vermoeiend kan zijn, maar de bakker toont je alle kneepjes van het vak. Op het einde van de workshop vormen we de broden tot mooie pompoenen, helemaal in thema van de herfst!

Terwijl de broden rijzen en bakken, kan je een bezoek brengen aan het vernieuwde Bakkerijmuseum of even uitblazen in het museumcafé of de tuin. En natuurlijk neemt iedereen naderhand zijn eigen pompoenbrood mee naar huis!

Waar: Bakkerijmuseum Veurne, Ieperse Steenweg 137, 8630 Veurne
Leeftijd: Een brood bakken kan vanaf 4 jaar
Duur: De workshop duurt ongeveer 1u. Reken daarna nog 1,5u rijs- en baktijd voor je de broden weer kan ophalen.
Kostprijs per deelnemer:

• €10,00: Standaardtarief
  • €9,00: Vriend Saint-Honoré of Croquembouche (op vertoon lidkaart, ontdek HIER hoe je vriend van het museum wordt)
  • €2,00: Kansentarief met UITPAS Westhoek (op vertoon van een geldige UITPAS met kansentarief regio Westhoek)

Per bestelling komt er €1 administratiekost bij. Museumbezoek niet inbegrepen.

Inschrijven: Vooraf inschrijven via DEZE LINK.

Meer informatie: via e-mail: bakkerijmuseum@veurne.be of telefonisch: 058 31 38 97.