30/10: Mini-workshop speculaas (doorlopend)
30-10-2024 13:30

Mini-workshop speculaas

Kom tijdens de vakantie speculaas bakken! De mini-workshop is een korte workshop waarbij kinderen doorlopend kunnen aansluiten zonder reservatie. Ieder kind krijgt een stuk speculaasdeeg en leert koekjes printen met een échte speculaasplank.

Terwijl de speculaas in de oven zit, kan je een bezoek brengen aan het Bakkerijmuseum of even uitblazen in het museumcafé of de tuin. En natuurlijk neemt iedereen naderhand zijn eigen speculaasjes mee naar huis!

Je kan deelnemen aan de workshop tussen 13u30 en 15u30. Je komt langs wanneer je wil.
Bij deze workshop is het de bedoeling dat er een volwassen begeleider aanwezig is.

Waar: Bakkerijmuseum Veurne, Ieperse Steenweg 137, 8630 Veurne
Leeftijd: Speculaas bakken kan vanaf 4 jaar
Duur: De workshop duurt ongeveer een 30 minuten. Reken daarna nog 30 min. tot 1u voor je de speculazen weer kan ophalen.
Kostprijs per deelnemer:

• €12,00: Standaardtarief
  • €10,80: Vriend Saint-Honoré of Croquembouche (op vertoon lidkaart, ontdek HIER hoe je vriend van het museum wordt)
  • €2,40: Kansentarief met UITPAS Westhoek (op vertoon van een geldige UITPAS met kansentarief regio Westhoek)

Museumbezoek niet inbegrepen.

Inschrijven: Vooraf inschrijven is niet nodig.

Meer informatie: via e-mail: bakkerijmuseum@veurne.be of telefonisch: 058 31 38  97.