31/10: Halloween@Veurne in het Bakkerijmuseum
31-10-2024 16:00

Halloween@Veurne in het Bakkerijmuseum

Ook dit jaar laten we Halloween niet onopgemerkt voorbijgaan in Veurne. Op donderdag 31 oktober toveren we het Bakkerijmuseum om tot de meest griezeltastische plek van onze stad! Bibber en beef, huiver en geniet, tijdens Halloween@Veurne. We voorzien opnieuw een programma zodat jong en minder jong kunnen genieten van deze dag!

Griezelwandeling

Ga op griezeltocht doorheen de site van het Bakkerijmuseum. Onderweg stop je bij 3 vertellers en luister je naar spannende verhalen. Bovendien is er op de route heel wat animatie voorzien, krijg je een gratis koekje en een bonnetje voor op de smulmarkt, en is er een extra spooky museumbezoek inbegrepen.

PRAKTISCH

⏰ 31/10/2024: start elke 20 min. tussen 17u en 20u40 (einde voorzien tussen 18u20 en 22u)

📍 Bakkerijmuseum, Ieperse Steenweg 137 (ingang aan de carpoolparking)

🎟️ Koop HIER je tickets!

+12 jaar: €12

6-12 jaar: €6

-6 jaar: gratis

👉 Inbegrepen: griezeltocht met live vertellers, animaties, griezelmuseumcafé met gratis koekje, drankbonnetje voor op de smulmarkt en spooky museumbezoek

Halloween Smulmarkt

Is de griezelwandeling niks voor jou? Geen nood! Ook naast de griezelwandeling wordt er heel wat animatie en lekkers voorzien! Tussen 16u en 23u is er een overheerlijk smulmarktje. Daarnaast voorzien we ook verschillende gratis workshops en animatie! Plezier gegarandeerd!

PRAKTISCH

⏰ 31/10/2024 van 16u-23u (workshops tot 21u)

😋 Eet- en drankstandjes

🖌️ Workshops